En lattjo helg

Hallo! Nu e jag tebax efter fyra veckors semester, sitter vid en data.. till och från blockerad. Det var jättenervöst att ta första samtalet, men jag kände mig trevlig och fick bra respons av kunden, sen släppte nervositeten och nu går det som ett rinnande vatten.

I fredags kom Emma till stan för att bo hos mig, vi käka lite pizza på spaderdam.. mums.Senare på kvällen hade vi filmkväll hos Elin. Medverkande var: Jag, Johanna, Emma, Maddis och Elin förstås. Så mycket film blev det inte, mest snacks i all dess form =) Men vi hann se en film som hette Something New , den va lite seg på nåt vis men ganska bra.

Lördagen sov jag å Emma ett bra tag, skönt me sovmorgon. Sen kolla vi på en massa filmer, på kvällen hitta vi på att vi skulle bara dyka upp på en inflyttningsfest i Gåxsjö som Emma visserligen var bjuden till, men ingen förväntade sig att vi skulle dyka upp. Jag och Maddis följde me, kände typ inte en kotte men det var en intressant kväll. Alla uppskattade nog inte att vi kom, partycrashers.

      

söndag fortsatte filmtittandet.... blev extremt mycket film den här helgen, och gott umgänge.
Röjde lite i vardagstummet eftersom det har varit helt uppochner sen min stora tvbänk kom in.

Måndag  gick jag och Emma till biblioteket för att söka efter tänkbara lägenheter till henne och Ida..... fanns inte så mycket... men Emma skicka lite mail till några olika. Så får vi hoppas, vill verkligen att hon ska flytta tillbaka till stan.

Jaja, bäst att jobba vidare... man vill ju helst inte ha dålig kundtid.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej. Va bra att du tyckte att det blev fint, jag och Sara har sammarbetat bra :) Hon har verkligen varit snäll! :) Du behöver inte be om ursäjt, jag förstår att du var trött, vi kan ses närsomhelst!
Vad ska du göra på fredag, på dagen? är du intresserad av att följa med mig och Zandra på news då? vi tänkte ta en smoothie :) MUMMA <3
Kramar

2007-08-15 @ 17:23:42
URL: http://garper.blogg.se
Postat av: Maddis

Ja men det vore jättekul om du ville följa med!! :) vi hörs snart om det!! kramar

2007-08-15 @ 23:27:22
URL: http://garper.blogg.se
Postat av: Tina

Hejsan. det stämmer nog bra att det var då vi sågs sist. Det är riktigt roligt faktiskt. Längtar tills jag får se h*n =) jag jobbar som vikarie på ett gruppboende och ska gå intro på ett annat gruppboende nästa vecka. Så jag får se hur dte går. Vad gör du nu för tiden då? Kram!

2007-08-16 @ 10:33:03
URL: http://tina86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback