Massa kanaler =)

Hejsan svejsan!
Det här har varit en bra vecka hittills. Har haft bra resultat på jobbet, och det var välbehövligt.
Har städat & bytt till julgardiner i köket.. och det var nog dax... dom andra var helt sommarblommiga. Nu är det röda med små guldstjärnor.
Igår var jag och Elin och tränade på Step In, vi körde Puls-Spinning..... blev imponerad över vilken ork jag hade.

Idag kom min digitalbox från Com Hem, är combokund där nu och har alttså telefoni, bredband och nu även digitaltv via dom. Att koppla in den var dock lite trassligt, tur att man är ganska teknisk.... för det är ett sjå att koppla o fixa när man har massa kablar och scartkablar och tillsammans ska tv,dvd'n,videon,tv:spelet och nu oxå digitalboxen harmonera med varann. Men jag lyckades =) Fast det är en enda röra av kablar, likaså vid datan.

Boxen skulle vara laddade med några kanaler sa hon som ringde och sålde boxen, och på hemsidan såg det inte ut som det var så mycket valalternativ. Men till min glädje visade den sig vara fylld med 300 kanaler =) . Så just nu har jag alla tv1000-kanalerna,canal +-kanalerna, musik, dokumentärkanaler,disneykanalerna,filmkanaler m.m Känns kul... så nu under en månad har jag tid på mig att bestämma vilka 8 kanaler jag vill ha utöver grundutbudet. Yeah.

Till helgen har jag inga planer än, blir lite tårta hos syrran imorgon eftersom det är hennes födelsedag =) .. sen ska man väl kika på Idol-finalen... vet inte riktigt vem jag hejar på... dom är bra på två helt olika sätt. "Heja den som vinner" som Jocke brukar säga... haha.

Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback