Äntligen blogg

Hejsan! Har länge tänkt skaffa en blogg, men som med så mycket annat så glömmer man eller skjuter upp det.
Idag är det den fjärde juli och Usa firar nationaldag, själv så sitter jag på mitt arbete (ENIRO) och tar emot samtal från hela sverige och även från utlandet. Motivationen är dessvärre inte på topp, jag är trött och ryggen känns knepig... att solen lyser utanför gör inte saken bättre, hade väldigt gärna legat på någon strand och glassat.

Sommaren är den bästa tiden på året, men det är också då man känner sig mest stressad.
*Dagen "måste" fångas
*Man "måste" bada
*Man "måste" sola
*Man "måste" festa, grilla etc
*Man "måste" hinna träffa alla vännerna
*Man "måste" umgås med familjen, träffa släkt
Listan kan göras lång

Måste är ett negativt ord, allt på listan är saker jag verkligen längtar efter och vill genomföra i sommar.
Det skrämmer mig att man redan har kommit in i Juli. Sommar går framåt i raketfart, men man får vara positiv hoppas på bättre väder och att ta dagen som den kommer.

Sommaren har varit bra hittills
Tillbringade börja av juni i Föllinge, det blev sol, bad och grillning. Jag trivs mycket bra där, visst alla känner alla.... med det är en viss tjusning med det oxå.
Blivit en del sol och golf i Badhusparken. Midsommar i Ås var mycket trevligt, och Marite efter det var inte så dumt.
Träffat polarna och gjort en del roliga grejer.

Om 9 arbetsdagar eller 1 ½ vecka får jag semester =) , jag längtar....

Ha det bra, måste jobba vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback