Resumé från helgen

I fredags hade jag och Emma pratat ihop oss om att se på Idol, och dricka lite vin för att fira att det var helg, jag vet inte om vi kika så mycket egentligen..... Maddis och Emil kom förbi.... jag drack ganska mycket... fick för mig att hälsa på en manlig bekant som jag inte träffat på fyra år och praktiskt nog bor på samma gård som Emma. En granne släppte in mig genom porten och i trappen mötte jag han... vi gick in i hans lägenhet, satt i soffan å snacka.. han bodde väldigt fint... komiskt när han skulle ut på balkongen och röka, från balkongen såg man in i Emmas lägenhet och såg hur dom sprang runt där inne =) . Efter ett tag skulle han ut på krogen och jag återvände till Emmas place... där en gäst tillkommit. Vi satt och körde spelet Alias där man ska förklara ord.. med andra ord.
Sen spela vi Wii =) Det var riktigt skoj... gick kanske inte så bra för mig när vi bowla..... boxning va jobbigt... men det visade sig att det fann super mario oxå. Det körde vi en hel del... gick riktigt dåligt i början game over på game over.... men turen/skickligheten vände. Halv sju på morgonen lunka jag hem i snöfallet.

Lite pictures från fredagen



        

_____________________________________________________________________________________

Vaknade lördag vid 10, jätte pigg... knäppt... efter bara fyra timmars sömn. Gick å käka lite kebablunch me Emil, sen for vi till Föllinge. Mamma å pappa va inte hemma, så jag blev för ovanlighetens skull lite rastlös... gick till Emil och han lärde mig Guitar Hero på PS2... hur kul som helst när man väl fått in snitsen.

Maddis kom lite senare, hon skulle bo över hos mig.. vi käka taco sen åkte vi till Emil me Emma och Johanna.... körde lite Rappa Kalja å sen lite mer Guitar Hero =)

image46

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback