Sexparty & underbar krogkväll

Gårdagen var ganska hektisk på förmiddag/eftermiddag. Klev upp 4.30 (efter fyra timmars sömn)... fixa till mig och gick å jobba.. började vid 5.30..... skönt att det inte var så många som ringde under de första timmarna, men sen vände det och tog fart. Slutade vid 10.30... hem och zzzzz. Sen vid 13 hade mitt team möte om jul och nyårsbehovet.. tänkte mig att det skulle väl va lätt fixat... men vi kom inte överens.... tog en hel timme... ingen ville jobba julafton typ.... till slut tänkte jag: okej jag ger mig, kan väl jobba 23-07 på julafton då... känns inte lockande.. men med lite tur kan jag byta bort det passet sen. Sen fort hem till tvättstugan... där det tyvärr bara är en fungerande maskin för tillfället... snacka om drygt. Sen stack jag o Maddis för att sola.... skönt me lite avkoppling... sen lite shopping och åter till tvättstugan. Sen en dusch, och snabb fix.. när Emma o Karolin dök upp va jag inte klar... vi for väl runt halv 7 till Torvalla/sexpartyt hos Angelica.

Först va det kanske lite stelt bland deltagarna, men sen släppte det loss =) Alla blev superfaschinerade.. ville lukta,smaka och klämma på allt. Hihi. =) Sen drack vi och snacka.... och en och en gick in och gjorde sin beställning. Kan tänka mig att det spenderades nån tusing totalt av de som handla sexleksaker, gjorde en del fynd själv =)

       image48

Sen taxi till stan, satt fram me chaffören och snacka en massa... han jobbar inom samma del av Östersunds taxi som Jocke. Gav lite dricks oxå för han va så trevlig =)
Jag o Malin gick till min lägenhet o droppa av mitt vin. Hämta upp Maddis och stack på Olearys och mötte upp de andra.
Va riktigt kul faktiskt.. mötte på massa gamla bekanta. Fredrik och Lulle va ju en rolig överaskning.... dom hängde me oss hela kvällen. Maddis va födelsedagsbarn, fast stackarn hade ingen rolig början av sin 21-årsdag..... en viss person dök upp och va minst sagt otrevlig och elak. Kom ihåg gumman att du förtjänar så mycket bättre än det där. Från tråkighet till skoj, Fredrik beställde in champagne och jag,maddis,zandra,Emma,Lulle och Fredrik drack o skåla så glasen sprack =)

     


Kommentarer
Postat av: Katarina

Skit kul med sexparty:)

2008-02-03 @ 00:40:18
URL: http://katarinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback