En hel biosalong till vår ära =)

Igår bestämde jag, Jocke och Maddis oss för att gå och se bion 28 veckor senare, vi kom till biostaden strax före nio.... Maddis stannade och prata me en bekant och Jocke gick på toa, jag gick in i salongen. Till min förvåning satt det inte en kotte i hela salongen, jag kollade på biljetten en extra gång för att se om jag gått fel ....det hade jag inte.
Sen kom Maddis och Jocke in oxå, vi blev överaskade och glada.... vi kunde ju ta vilken stol som helst... eller varför inte ta tre stolar själv och ligga =) . Det var ingen lite salong heller, salong 2 den rymmer 120 personer. Man kunde känna sig som hemma ordentligt, vi kunde ha mobilerna på och snacka högt om filmen.... riktigt härligt.
Ja.. filmen... den va ju rätt läskig... en splatterfilm kan man väl kalla det.. mycket blod och många kvicka överaskningar. Bra story iallafall, man satt som på nålar av spänning ibland, fast stundtals var den ganska enformig och lite överdrivet mycket blodspilleri.

image35

På en skala 1-5 får den en 3:a i betyg från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback