Uppdatera mera....

..... borde man kanske göra här.
Sedan bröllopet/dopet har jag jobbat på, varit sjuk men det har även blivit en del festligheter.

Förra lördagen for jag, Emma och Ida på folkrace i Krokom, kul men väldigt kallt... brrrr.

Ganska så spännande, men många förare man inte kände till. Sen for vi iväg mitt i finalerna för Emma skulle köpa mobil på elgiganten innan dom stängde. Sen hem för förberedelser inför Caritas lilla fest, taxi dit.. stannade en stund men åkte ganska tidigt av olika omständigheter. Lite kebabbaren och sen röjde vi loss hemma hos mig sent in på natten... det var jag, Zandra, Emma, Emil, Maddis och Robin. En klart minnesvärd kväll... något bakis dagen efter... Emma och jag hade bland annat klunkat i oss en 3 liters box vin själva... + sourze.. cider och annat gott.


Sen flöt veckan på, träffat Jocke och hittat på lattjo grejer varje dag... film, mat, powerwalk m.m. Han är en mycket bra vän, känns bra att vi håller kontakten.

I helgen jobbar jag, hade velat vara ledig imorgon.. men det var visst omöjligt. Dans på Aspåsnäset ikväll.... ska dit me polarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback