Utmanad

Jag har blivit utmanad av Johanna
 
Reglerna

  • Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
  • Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
  • I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

  • 1. Jag tycker inte om att städa, kan gå flera veckor ibland, men när jag väl gör det så är det nästan överdrivet noga.
    2. Jag sover med tre kuddar under huvudet, annars kan jag nästan inte sova.
    3. Min favoritfärg är blå
    4. När jag är hemma själv händer det att jag pratar med mig själv
    5. Barnsligt förtjust i disneyproduktioner, roligast är Långben och Pluto.
    6. Förbrukar ca en tuggummipåse per dag
    7. Simpsonsfreak
    8. Tänker oftast på andras bästa före mitt eget

    Utmanar Emma, Maddis, Johanna, Maria, Anne, Elin, Joppe, Karolina 


    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Hejsan! Yes, ja ska me på folkracet :) Ska bli kul att träffa dig! Ha du fler än 1 campingstol me ryggstöd förresten? Hoppas datorköpet ha gått bra! Kramkram!

    2007-09-05 @ 19:24:15
    URL: http://mittlivsomjohanna.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback