Nyklippt =)

Dagen(tisdag) har varit helt fullspäckad av saker att göra. Det började med tvätttid, sedan blev det röj & städ i lägenheten. Sen dök syster upp och paniktona mitt hår mörkbrunt, jag ville ha en bra grund inför frisörbesöket vid 14.45. Vi hann precis bli klar innan jag skulle iväg, jag blev klippt och gjorde slingor hos Studio Sara, jättenöjd med resultatet, går gärna dit fler gånger. Bilder kommer väl snart, om inte annat från helgen i Vemdalsskalet.. där ska jag fota allt jag kan =).
Efter klipperiet va jag hungrig som aldrig förr och unnade mig hämtmat från Kebabcity, inte riktigt viktväktarstyle... men om det bara sker i undantagsfall är det okej.... jag kan meddela att d va otroligt gott =)

Försökte sova lite eftersom jag bytt till mig ett nattpass, det gick...inte alls. Svårt att få ro, dels för att man är helt otroligt upp i varv inför Vemdalsskalet och dels för att solen lyste starkt in genom rullgardinerna där jag försökte sova/vila. Det var bara att ge upp...man får väl passa på att sova i sitt nästa liv.
Började packa å vika tvätt samtidigt som jag kolla på Eurotrip. Sen dök dilemmat upp kring att vi saknar stereo inför resan, ringde Anna och fråga om hon hade någon till låns... det hade hon... i gentjänst köpte jag med mjölk och bröd som de behövde. Sagt och gjort, tog bilen ut till Lugnvik och fiskade upp den, sen hem och brände skivor.. prata i telefon och packa.

Intog min arbetsplats 22.45, nu är jag fast här till 06.30, hoppas jag kan hålla mig vaken... blir nära 24 timmar vaken.

Längtar.. på torsdag drar vi till fjällen =) med fest hela kvällen (-arna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback