Party all the time

Ja, i fredags när jag kom hem till min lägenhet vid 22.30 (trött & sliten) förväntade jag mig att det skulle va städat och att Jenny,Emma,Maddis & Zandra skulle sitta och dricka lite och att vi sedan skulle gå på krogen.
Döm av min förvåning när jag kommer hem och det är betydligt mer fest, nykter som jag var såg allt ut som ett bombnedslag. Förutom de ovannämnda fanns oxå Björn,Måns,Emil & Tristan där. Man kände sig som en främling i sitt hem, jag hade noll förvarning. Men chocken la sig rätt fort och med 2 tequila och ett glas vin innan för västen mådde man prima... sen dracks det en hel del till.

Vi hade verkligen askul i lägenheten, det va som att man inte ville gå därifrån... men kring tolv pös vi alla ut på krog. Jag,Emma,Maddis, Måns och Björn till The rock. Zandra & Emil till olearys.
Vi mötte på roligt folk, käka lite på Kebabbaren..

                       

Gott med mat, sen fick vi me oss ett gäng me hem till mig där vi efterfesta.

       
_______________________________________________________________________


Efter inte så många timmars sömn surra jag, Maddis och Zandra om att äta frukost ihop... vi tog Emmas bil som stod ute på gatan och drog till Valla där vi skulle hämta upp henne.. men vi va lite sen och hon hade redan vandrat hemåt. Skönt att Jenny ringde, hon hade försvunnit på kvällen innan och hennes mobilen var i hennes lägenhet, hennes nycklar i min lägenhet.
Frukost i Valla på Snorres väg. Sen promenad i det soliga vädret.
På kvällen blev det lite film, skratt och spel. 

Idag ska jag röja från fredagens fest

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alltid fin gumman! du får säga till om du vill att jag ska ta bort det! Kramar

2008-04-20 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback