Som att återse en "gammal vän" =)

Har jobbat två nätter i rad, lite sömn och träning på det. Åkt på en släng av förkylning oxå   =( Stretchade för dåligt efter både afrodansen och body pumpen så jag ljuger inte när jag säger att varje steg/rörelse jag gör svider oerhört av träningsvärk. Men det goda med träningsvärk är att man vet att man gjort något bra.

Idag grävde jag fram lite jeans i garderoben som mest lagt och samlat damm under lång tid eftersom jag varit för stor för att komma i dem.
Då: fick jag knappt byxorna över knäna
Nu: fick dom över  knäna, över låren, över rumpen och helt otroligt så gick det oxå att stänga.
Ser framemot att börja använda mina byxor, tröjor, partytoppar m.m som varit för trånga =) Som att återse gamla vänner, har verkligen saknat mina kläder.. hur fånigt det än må låta =)

Om några timmar slutar jag och när jag kommer hem väntar Emma, Zandra,Maddis och Jenny.. så blir det väl en liten krogrunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback