Busig helg på nummerupplysningen

Enligt mig så är nattpassen på helgerna tveklöst de västa passen, dem brukar vara mardrömslika.
Hade gruvat mig en del innan jag klev på mitt pass 21.30 i fredags.
Men... det blev istället ett av de roligaste pass jag varit med om. Jag, Ina & Jocke intog stora salen, det blev en del bus,bollkastning, skämt, utmaningar på vetgirig.nu, titt på OS m.m. Å självklart diverse samtal me kunder, som inte alltid verkar ha alla hästar hemma eller hur man säger.

Slutade passet 05.15 på morgonen, hade skrattat så mycket att jag knappt ville gå hem... å det är en känsla som är extremt ovanlig på det här arbetet.

Efter en del sömn blev det en promenad me Jocke runt Lugnvik. Sen givk han till sig å gjorde iordning sig för dans.. å jag gick hem å gjorde mig iordning för jobb =(

Lördags natten va ganska lattjo den med, vi var mest bara "ungdomar" som jobba å det blev mer utmaningar i form av frågesport... tror vi var sju stycken som körde. Men alla dessa taxiförfrågningar....... man blir rejält less. 93 samtal av 100 gäller taxibolag runt om i Sverige. Sen dyker det självklart upp nån ryckepungsvägen, cemin cuk m.m.
Igår ringde oxå ett gäng killar och ville att jag skulle forska reda på vad en snopp bestod av...... seriöst... nån av dom trodde att det var brosk(!!)... hallå liksom.... dom som ändå äger en borde ju veta bättre. 
Jag var skapligt trött när jag kom hem.

Idag sov jag som en prinsessa fram till 14 nån gång, sen ringde jag å väckte Jocke eftersom vi snackat om att se Bourne Ultimatum.. han kom förbi.. vi hann se halva innan jag blev tvungen att kila på jobbet som börja 17.
Så här sitter jag nu..... till 01.15.

Kommentarer
Postat av: Erikssonskan

ja visst är det.. hur är det med dig? lust att ta en promenad på onsdag kanske?

kramar

2008-08-19 @ 17:26:17
URL: http://erikssonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback