Man ska lämna det skepp som sjunker

Och rädda det som räddas kan.

Imorgon säger jag upp mig från Eniro 118118.
Dags att kasta in handuken, The båtten is nådd, enough is enough het enkelt.
Nog kan jag känna besvikelse gentemot att jag inte haft mage att sluta tidigare... men imorgon är det äntligen dags att visa vart skåpet ska stå. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, om det blir arbete någonstans lr om jag ska stämpla. Jag tänker söka varenda litet jobb som finns i den här stan, jag gör vad som helst. Stannar jag kvar är det bara en tidsfråga innan jag går in i väggen och låter sista glöden(som knappt existerar) släckas.

Jag och my coach hade ett givande samtal idag. Att jag underpresterat senaste månaderna är ingen nyhet för mig, jag har bara inte orkat ta mig upp ur den onda cirkeln som jag varit i på jobbet sedan årsskiftet. 

Leendet har redan börjat spridas på mun, snart är jag fri.
Imorgon blir en milstolpe i mitt liv, jag ska inte ta skit längre.


Emelie.
Slår sig fri.


Kommentarer
Postat av: Maddis

Va du är stark vännen!

Jag säger bara en sak! GO GIRL!!!!!

Kramar

2008-08-27 @ 09:55:52
URL: http://garper.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänk på att du inte får stämpla förrän efter typ 40 dagar om du sagt upp dig själv

2008-08-27 @ 10:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback