Nedräkningen har börjat...

Nu har jag inte många pass kvar att avverka som nummerupplysare.
Idag jobbar jag,imorgon,lördag & Söndag.
Skulle jag inte få det jobbet jag sökt har jag gått med på att ta mina tre pass som var schemalagda för nästa vecka.
Ganska komiskt egentligen, schemat för nästa vecka är bästa schemat för en vecka jag fått på hela det här året. (Måndag,tisdag, LEDIG onsdag torsdag, jobba fredag och LEDIG helgen, så fina pass är sällsynta här kan jag säga)

Igår "sa jag upp mig"(för att egentligen är ju bara mitt kontrakt till sista augusti, jag väljer bara att inte ta mer jobb/skriva nytt kontrakt). Hade faktiskt sett fram emot att gå in på min coach kontor och "släppa den stora nyheten". Men riktigt så roligt blev det inte.... han ringde för att han skulle gå hem för dagen så jag fick släppa nyheten på telefon. Efteråt mådde jag riktigt gott vill jag lova.

På kvällen blev det surströmmingsmiddag i Sandviken. Å det var gott förstås. Kom hem sent, och hade sett framot att se de sista två avsnitten av Project Runway, men förgäves... hade dvd'n på fördröjning(pausa livetv typ)... den hade bara fått me sista halvtimmen på sista avsnittet... jaja.. såg vem som vann iaf... repris på söndag.

Idag började jag jobba 8, dagen har gått lekande lätt... visst har det funnits suringar som ringt... men deras beteende har tagits med en klackspark... snart är det ju över.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback