The very last day....

Shit, idag är det verkligen sista dagen här på nummerupplysningen. Känns riktigt skumt, efter idag kommer jag aldrig återvända(förutom imorgon då jag ska lämna in och göra lite praktiska saker).
Känns aningen vemodigt faktiskt.

I fredags efter jobbet hade jag tänkt att fira lite att jag hade fått nytt jobb. Hade somsagt inhadlat vin, kex & ost tänkte bara ta en lugn kväll hemma. Så blev det inte.
Istället hoppa jag in i bilen(självklart hade jag inte hunnit dricka något då) for ut på Frösön och hämta upp Emil och Elin. For vidare till Valla där vi hängde hos Emma en stund, sen hämta vi upp Jenny i Sandviken och for in till stan...vi festa på lite hemma hos mig och hade massa fotosessions för att sedan dra på G3. Många bekanta ansikten där.
Sen skjutsa den nyktra Emma ut oss på Frösön där vi drack å spela Hold em. Somna kring halv sex i soffan. 
Några timmar senare.. halv elva var jag rejält seg i huvudet... och hade brådis... skulle börja jobba 11.45. Var inställd på att gå in till stan, men kom på att Jocke kanske kunde köra mig.. och det kunde han =) Riktigt snällt!
Hem en sväng först för att borsta håret och byta lite kläder. Sen skjuts vidare till jobbet. Var inte lika uppåt där som jag varit under fredagen, men jag hade rejäl huvudvärk.. då blev man mer irriterad på de sura kunderna.

Direkt efter jobbet gick jag hem, där vänta Ida & Emma utanför.... tokstressa mig iordning för dansen. Sen drog vi vidare till Fredrik. Där sjöng vi en massa Singstar och lira Guitar Hero.
Första och även sista gången på Aspåsnäset för mig den här sommaren eftersom det var avslutningsdans där till Jannez & Mickeys.
Jag kände stark trötthet, humöret svikta lite.. det börja gå upp för mig att jag skulle göra min sista dag på Eniro & snart entra ett helt nytt jobb... där man inget vet.. knappt känner någon.. det är en stor omställning.
Det var långt ifrån bästa danskvällen i mitt liv, sällskapet var det inget fel på... men jag hade kanske mått bäst av att stanna hemma.

Jag kommer vara ett vrak imorgon. Är redan nu trött, slutar 21.45 ikväll. Imorgon kl 8.00 ska jag befinna mig på nya jobbet.
Men man får försöka tänka poitivt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback