"Å vinnaren är......"

Igår blev jag först rejält besviken på jobbet i samband med att jag såg schemat för januari, jag hade blivit tilldelad några få korta pass på totalt 64 timmar(hur dåligt som helst). Jag blev förbannad och slängde i väg ett mail i sann Sverker*PLUS*Olofsson-anda. "Ska det va så här?", "Hur förklarar ni att någon som började samtidigt som mig har tilldelats mer än dubbelt så många timmar?" "vad är det för orättvisa egentligen?" etc. Fick iaf ett okej svar på mina många frågor... eftersom de tvingades flytta mig till ett annat team i sista stund fick jag liksom det som blev över vad gäller pass. Jag skulle förstås få mer timmar under januari, men det dyker upp lite eftersom....grrrr. Jag tänker roffa åt mig alla pass som bara går. 
Igår hade mitt team  möte. Ganska roligt, men ungefär hälften av informationen som sas är inte aktuell för mig efter nyår då jag tillhör ett annat team. Det bästa på mötet var förstås det sista som gjordes....Dragningen på hotellcheckar. Det fanns 3 st för utlottning och jag vann 1!!!! Yippie!!!! Jag är nog den enda som lyckats vinna både julkorg och hotellcheck.

Efter jobbet pös jag iväg och träna, så jäkla härligt.... och lungt å skönt dessutom. Första gången jag tränat på en fredag, det är att rekommendera kan jag säga =). Var så inne i träningen att jag faktiskt missa att dom stängde, men jag blev fundersam över att det inte var några personer kvar... haha.. då är man inne i träning om man tom missar att de stänger.
På kvällen kika Emma förbi å vi såg på tv och film. Emma sov över och pös iväg med tåget astidigt imorse, hon ska ju va me i Tv =).

Ikväll åker jag till Undersåker, blir troligen utekväll med Johan å Fredrik i Åre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback