Äntligen dags!!!

Ikväll är det äntligen dags för julfesten som är så efterlängtad.
Re-union med Vemdalsgänget + några härliga personer till =)

Sitter i detta nu och arbetar.Inte många som ringer, känner mig nästan som en fånge in da regemente. Kändes trist att lämna Johan själv imorse, men jag måste arbeta vid varje tillfälle som ges. Ikväll har jobbet julbord för alla sina anställda, hade varit jättekul att lära känna sina kollegor lite mer och få äta lite god mat, men jag kommer alltså inte delta. Vår egen julfest går före, den planerades in innan jag fick reda på julbordet med jobbet.

Igår yrde jag på som ett ånglok. Röjde lägenheten, tvätta, spåna på musiktävlingar till festen m.m. Hade tron att jag skulle hinna träna och göra klart allt innan Johan eventuellt kom, men han överraskade rejält... redan kring tre ringde han och var på Frösön(!!!). Fick superpanik och insåg att jag låg några timmar efter med saker jag skulle göra.
Men de fick vara för ett tag..... kändes fantastiskt att träffas igen efter två jobbiga veckor av längtan. Middag åt vi på tacobaren.. det var mumsigt. Sedan avnjöt vi ett jättegott vin hemma hos mig som han hade köpt på Taxfree och såg Idol-finalen. Blev som vi och många andra trodde... Kevin Borg vann. I varje paus och även efter Idol fick jag kuta från soffan till datorn för att försöka slutföra musiktävlingarna(använde hörlurar för att inte avslöja något ljud för Johan).
Blev klar kring midnatt. Sen sova, och det är inte det lättaste när någon snarkar på maxvolym.
Upp åtta och slänga in en pulverdryck i käften, klä på sig och rusa till jobbet.

Har så mycket saker att tänka på och saker jag måste komma ihåg, och tiden är knapp... känner mig skapligt stressad. Jag kommer säkert glömma nåt. Försöker skriva på en lista för att undvika att något blir kvar hemma.
Man får försöka tänka positivt, allt slit kommer ge resultat. Längtar till jag får se vad alla klätt ut sig till och hur de ser ut i sina dräkter. Blir nog många kort ikväll, tur att kameran e laddad =)

Önskar er en trevlig helg!
Det ska jag försöka ha. Man har inte roligare än vad man själv gör det till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback