Längtar....

Först och främst... en bra fest i lördags. Många härliga skratt. Marcus hade varit ambitiös och gjort diverse olika tävlingar som vi tävlade i. Mitt lag(som för övrigt hette Bäver) vann överlägset totalsegern. Bäver bestod av förutom mej även brorsan,hans tjej Lina och Evas kille Fredrik. Syrrans lag hette Greger(ingen aning om varför) och där var även Madde och Daniel med. Lag Helium(troligen hette de så pga av att Jocke drog in mest helium under kvällen) bestod av Jocke, Evy,Eva och Jeanette. Först tävlade vi genom att gissa vilken film,tvserie lr tvspel som låten förknippades med, där vann Bäver stort =)
Nästa tävling handlade också om musik. Varje lag fick sju låtar de skulle nynna. Det är inte det lättaste när man har hörlurar på sig och inte hör sig själv. Roligt var det iaf. Tror vi vann den oxå =)
Sista tävlingen var ölhävartävling, där Lina(Bäver), Daniel(Greger) och Marcus(som hoppade in i Helium eftersom de andra skulle upp å jobba tidigt). De hade rejält fåniga sugrör de drack ur som var som glasögon.
Roligast på kvällen var nog när brorsan,Marcus och Daniel sjöng "Ja må hon leva" efter att ha dragit i sig helium. Finns många roliga bilder och filmer från kvällen.

Senaste dagarna har jag varit rejält seg, men man får ju skylla sig själv när man är uppe långt in på natten och sover till 12.
Längtar jättemycket till lördag... då är det Fest med stort F, ska bli jäkligt kul att se hur alla kommer se ut(det är ju utklädning) och så får jag ju träffa Johan igen.

Idag sov jag in i det längsta, sen va jag på sjukhuset och lämna lite blod. Det här var första gången jag var lite nervös, sista gången jag lämna innan var december förra året. Då tuppade jag av efteråt, benen bara vek sig. Som tur var var jag fortfarande kvar på sjukhuset, och 3 läkare var på plats på nolltid.  Men jag kände mej rejält svag, hade yrsel och kände mej lite skamsen.
Den här gången gick det hur bra som helst.
Nu sitter jag på jobbet, riktigt nöjd med min säljinsats i helgen. Jag är mycket mer säker på vad jag gör och vad jag säger, troligen ger de kunderna mer förtoende och de vill hellre köpa tjänster.
Idag fick jag dessutom ett eget headset(äntligen!), så slipper man leta som en galning när man börjar. Ett helt nytt fräscht, aldrig använt =). Det ultimata vore ju ett eget tangentbord, lr egen plats med dator. På eniro hade man iaf personligt tangentbord och headset, och aldrig problemas att hitta nånstans att sitta.

Imorgon blir det tjejkväll med glögg & pepparkakor hemma hos Zandra i Torvalla =) Ska bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback