Inte bästa starten på dagen.....

Trött som fasen, klev upp vid 10... sedan blev det jäkligt brådis att hinna handla present på stan, slå in den, äta, raffsa ihop alkohol/smink mm, packa etc. Ikväll har syrran fest, hon fyller 30 imorgon. Kom sent till jobbet.... bad thing 2: det stod reflexsnubbar på jobbparkeringen och ville ta betalt(de trodde alltså att jag skulle på skidskytte, infade dem att så faktiskt inte var fallet utan jag skulle jobba... så jag slapp betala iaf). bad thing 3: det har snöat asmycket.... när jag skulle vidare från parkeringen var jag tvungen att "klättra" upp för en snöplogkant, det resultera att jag klev ner och blev helt snötäckt från sko till skrev =(. Bad thing 4: Hade inte med paserkort till dörren. Stod och banka å försökte ringa runt till folk som möjligen kunde jobba.... pröva till och med att ringa till Glocalnets kundtjäsnt i hopp om att nån kollega kunde svara. Till sist dök det upp en kille som jag gick in med. Bad thing 5: Förutom att va en halvtimme sen så dog systemen efter en stund och man kunde inget göra för kunderna.

Nu kan jag väl inte få särskilt mycket mer otur idag...... fattas väl att bilen inte vill starta sen. Slutar 18, festen börjar 18.

Igår var det lajban däremot. På dagen gick jag,Jenny & Emma på stan å shoppa diverse inför julfesten. Efter det fikade vi på Tehuset där även Martin anslöt.
Sedan tog vi farväl och jag å Emma pös till Valla. Vi kika på Stardust. Sen laga jag bacongryta med ris. Vi sjöng singstar å fjanta oss, sen dök Zandra upp som var på glatt humör. Johan ringde så vi fick surra lite, ska fixa "kostym" till han i veckan. Halvkolla på idol. Vid nio kom Zandra på idén att vi borde åka på dans, jag var seg som faan å kände mej extremt ofräsch. Men sagt å gjort, slängde mej in i Emmas dusch. Emma bytte om. Zandra hade nån lyckodans för sig tillsammans med Emmas boa =)
Vi åkte till mig där jag bytte om, sen brumma vi till Furuparken.
Ganska trevligt, dock lite hög medelålder... och "de bästa" var upptagna mest hela tiden.
Vid tolv for vi hem, Zandra skulle upp astidigt å jobba.

Hoppas på en rolig fest ikväll. Ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback