Tvära kast

Hade precis möte med min nya teamledare. Han undrade om jag var intresserad av att byta team och jobba på sälj istället för uppsägningsavdelning. Det var ju typ det bästa som kunde hända. Gillar visserligen mitt team jag har nu jättemycket, men det är ett faktum att jag säljer bättre än jag vänder kunder. Vilket innebär mer klirr i kassan för mig =). Hade jag jobbat på uppsägning skulle jag visserligen sluppit jobba helger och kvällar efter 19. Men ob är ju bra grejer.

Första januari byter jag rum, teamledare och "kollegor". Grädde på moset vore en fast anställning. Då har jag inget mer att klaga på.
Den start jag fick på det här jobbet var inte det bästa, men det blir fasen nästan bättre o bättre för varje dag.

En annan grej, inför att jag & Jenny skulle göra högskoleprovet i höstas så uppfata jag som att vi oxå skulle söka utbildning till våren, men jag missuppfattade lite. Lät iaf ansökan gå vidare( på skoj för att se om jag skulle ha kommit in och haft en chans). Fick antagningsbesked förra veckan, jag blev antagen till socionomprogrammet på Mittuniversitetet(!), men kommer alltså inte att gå den. Lite sugen blir man ju, de skickade tom med schema i veckan, men jag kommer tacka nej. Det börjar ju gå så bra på jobbet, längtar inte riktigt till att leva på studielån... men troligen till hösten.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt att höra gumman! Så stolt över dig =)

2008-12-18 @ 17:53:34
URL: http://gulligajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback