70-talsfesten

Dagen började stressigt med jobb, ringde hela tiden... jag var skapligt upp i varv oxå.
Direkt efter jobbet rusa jag till Maddis å hämta upp en bag, sen hem å bränna skivor (för det hade jag inte hunnit göra) sen full fräs till Torvalla och hämta upp Zandra. Sen vid fem kom vi till Emma, släppte av vår stora last tillhörande alkohol i massor och kläder å inredning. Emma mådde dåligt och tillbringade tid på sängen, Zandra hoppa in i duschen och jag tog på mig rollen som städtant. Plocka, diska, dammsög å feja. Satte inredningen på plats. Jag svettades på en gris och pulsen vill jag nog inte ens veta vad den stod på. Ingen vila och ingen ro för min del. Hoppas det uppskattades, hade någon gjort liknande för mig hade jag varit oerhört tacksam. Emma & Zandra fixa iordning sig och en kvart innan festen börja bytte jag om.
Sen börja folket droppa in, alla var väldigt snygga... man märkte av att alla hade ansträngt sig i val av kläder, accessoarer och frisyrer.... och det uppskattade jag =)

Direkt när en gäst kom fick dom gå min & Emmas hemmasnickrade tipsrunda bestående av 14 frågor, vi hade valt lite udda platser att placera dessa =) Vad sägs om micron, i toalocket och under köksstol.

         
             


Sen drack vi, lekte lite å dansa loss.

image145

Elin, Emma & Zandra


image146

Micke, Discokulan och Fredrik

image147

Ett glatt gäng

image148

Ingen 70-talsfest utan YMCA

image149

Emil hade hittat en tjusig dräkt

image150

Jenny, Emma & Jag

image151

Yeah Maddis



Lite senare gick vissa på Mcdonalds (en av dom var jag), komiskt att tänka att jag hade på mig afrot där, men man får väl bjuda på det =) Sen en sväng på The rock.
Sen åkte vi taxi till Fredrik å spana in hur han har fått till det, körde lite sing star och sen hem vid fyra nån gång.
Blev en riktigt lyckad fest, hoppas ni som var där hade kul. Ni var jättevackra allihopa.

Kramar tiller alla, hoppas ni får en fin vecka.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du var också väldigt fin Emelie :) Tack för en trevlig fest och hoppas Du får en bra vecka så hoppas jag att vi ses snart!! Kramkram

2008-02-24 @ 21:09:25
URL: http://mittlivsomjohanna.blogg.se
Postat av: Tina

Tack =)
Jodå, allt gick bara bra och vi mår bra allihop =)
Hur är det med dig då?
Kram

2008-03-01 @ 07:32:36
URL: http://tina86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback