Trött i kroppen, positiv i sinnet =)

Har träningsverk i större delen av kroppen, en massage hade varit underbar... finns visserligen en massagefåtöj på jobbet som jag är flitig användare av.. men en rejäl massage hade suttit fint.

I fredags var jag och bowlade med Karolin & Micke, det var lattjo.... jag vann inte.... men kom inte sist heller =)



Sen direkt till jobbet o kom hem sent på natten.... sen upp tidigt på lördag för skidskytte med Jenny. Även söndagen spenderades på skidstadion. Totalt besökte jag skidskytten 4 dagar, och det är jag glad över. VM i lilla Östersund tillhör inte vanligheterna, det är lite "once-in-a-lifetime".






Stämningen på läktarna var obeskrivlig, man kunde inte riktigt förstå att man faktiskt var i Östersund. Nog för att det är mycket people under yran.... men när man står tillsammans med 27000(!) andra människor och gör vågen/sjunger karaoke på YMCA(med moves)/jublar/viftar med flaggor etc är det helt oslagbart.
Hoppas på fler liknande evenemang i den här stan, under vm-veckan blomstrade verkligen Östersund.... visades från sin bästa sida.

På fredag stundar den efterlängtade 70-talsfesten, förberedelserna har varit många.. på fredag smäller det =)
I dag inhandla jag lite rekvisita till mig själv, ni som kommer får se på fredag =)

Det ska bli en minnesvärd kväll. Hoppas stämningen kommer vara på topp.... vi får ju inte glömma bort huvudbudskapen som var då:

                                                       image138

och självklart

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback