2 dagar...zzzzz

Idag är jag rejält trött, hade lätt försovit mig om det inte ringt på dörren efter sju nångång.
Jocke skulle hämta ett papper han glömt. Han var mycket hjälpsam för att jag inte skulle komma för sent. Fixade frukost, packade min väska, lossade skosnören, satte nycklar i dörren etc. Det var en bra start på dagen.

Något som var mindre trevligt var det som stod i tidningen, det visade sig att totalt 2000 sökte till samma program på universitetet som mig. Chansen att jag hamnar bland de få intagna är minimal, i nuläget räknas min anmälan som icke godkänd pga att jag glömde skicka med arbetsintyg =(. Typiskt, kanske får bli nya tag till våren.

Igår efter jobbet blev det en kort vila, sedan tog jag bilen ut till Frösön för ett besök hos Elin. Jättetrevligt var det =)
Först satt vi och mumsa popcorn o tänkte på hur många saker var bättre förr. Prata om livet och framtiden.
Lite senare dök Karolin & Micke upp och vi drog igång och spelade Alias. Ett av mina absoluta favvospel.
Många skratt och tokiga förklaringar blev det =)
Efter vi kört alla laguppsättningar som var möjliga tackade vi för oss och åkte.

Sedan några Vänneravsnitt innan jag somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback