Bakis

Ja vad ska man säga...
Full är bara förnamnet på vad jag var igår.
Blev en riktigt galen kväll.
Började fint med lite grillad mat, kubspel & umgänge med Jennny,Zandra,Micke & Karolin.
Sen gick jag, Jenny & Zandra vidare till hennes lägenhet, vi drack lite å bytte om.
Sen styrde vi kosan mot G3 i en taxi.
Har aldrig haft så trevligt där som igår.
Sen vidare till Jaktstigen, där det festades vidare.
Finns en lucka på några timmar från kvällen, aldrig kul med minnesluckor.
Helt galet.




Idag mår man väl som man förtjänar, riktigt ont i huvudet. Hade säkert sovit bort hela dagen om inte Jenny ringt och väckt mig kring tolvtiden. Då var jag helt yrvaken. Fick en resume av vad jag "missat". Det var läskigt, kommer inte ihåg alls. Nästa gång ska jag använda förnuftet. Unnade mig i allafall lite bakismat i form av kebab med ris, det var gott.

Började jobba halv fyra. I början hade jag problem att läsa vad som stod på skärmen, allt blandade ihop sig. Sen ringde Serbien tror jag och när jag skulle läsa numret på engelska var jag ganska så segtänkt.
Nu funkar det lite bättre, jag blir förvånad själv hur trevlig jag låter. Weird.

Nä, dags att jobba vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback