¤ Hoppas på sol ¤

Imorgon(onsdag) har jag min enda lediga dag för denna vecka. Hoppas innerligt att solen kan kika fram så man får ta del av den lite. Den där soliga veckan i början av juni satt jag inne & jobbade =( . Så mycket mer sol än så har inte sommaren bjudit på så här långt.

Förutom att jag har jobbat mig genom dagen tog jag itu med tvätt, det var verkligen överfullt i tvättkorgen så det var minsann dax att åtgärdas. Sen har jag lyckats röja upp en del i lägenheten, bäddat rent, slängt insamling så nu mår man lite bättre. Kollat en massa Vänneravsnitt säsong 4 oxå =), I'm addicted. Trodde aldrig jag skulle kunna bli det, har ju inte kikat på serien alls tidigare, men nu har jag börjat kika från skratch. Ska ta avsnitten i säsongsordning.
 
Blir nog ett avsnitt till innan den nybäddade sängen väntar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback