Jävla tant!!!!

Åååååååååååååå... varför dessa snäsiga tanter.
I förrgår hade jag en riktig mara som tyckte det var skandal att jag inte hört talas om en ort i Estland, jag kommer inte ens ihåg namnet så invecklad var den å stavningen nåt i stil med raammaattssiikkoo.. ja ni hör ju. Det var just när jag vänligt frågade om stavning som kommentaren föll: -" Å du ska jobba på utlandsupplysningen och har inte koll på städerna i våra grannländer?" Arg som ett bi men med en sammetslen röst svarade jag: "Jag har jobbat en längre tid på utlandsupplysningen men har aldrig haft förfrågan på det här stället... (NÅGONSIN!!!!).
Jag räknar absolut inte Estland som grannland by the way.

Men idag har jag haft ännu vresigare, orkar inte ens gå in på vad förfrågningarna handla om. Faan, det är verkligen inte förtjänt att va hjälpsam/trevlig eller snäll i den här "världen".

Jaja, snart Thomé. Bra med ett ljus i mörkret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback