Joggingtur

Igårkväll blev det lite grillning & kubb i gott sällskap vid Minnesgärdet.



Sen lite vänneravsnitt på det för att sedan somna kring halv ett.

Klockan 8 imorse hade jag & Jocke avtalat tid för en joggingrunda. Jag var ganska så trött när vi starta, men solen gjorde att man vakna till. Vi gick powerwalk först, sedan blev det jogging lite här och där längs rundan. Motion gör gott, och att jogga är effektivt.



Efter det var jag superpigg, i kanske 5 minuter.. sen slockna jag å sov till ett.
Då kände jag mig rejält hungrig å gick på Domus å shoppa en sallad.
Mötte på Maddis, det var skoj.

Nu sitter jag på jobbet, får se om jag hinner festa lite efter 22.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback