Nedräkningen har börjat...

Ja, med denna dag inräknad är det 9 arbetsdagar kvar till semestern. Fast fjuttiga två veckor hade gärna fått vara fyra, som förra året. Eller varför inte haft hela sommar, som medans man gick i skolan. Ja, man var verkligen bortskämd med lov på den tiden.

Min semester infaller för att vara exakt söndag 20 juli klockan 14.00. Vilken lättnad det kommer att bli.
Jag är lite rädd för att semestern bara kommer flyga förbi, men jag har sett till att planera in lite vettiga/roliga grejer.
En kryssning, besök på stråket m.m.

Nu på fredag väntar en tur med Thomé då det är dags för räkfrossa, tredje året i rad för min del så det kan väl smått kallas för tradition. Medpassagerarna har dock varierat från år till år. Första året var det jag, Johanna & Emma. Andra året samma gäng fast med Zandra som tillskott. I år blir det jag,Jenny & Zandra. Ganska dyrt kalas, men det är roligt att unna sig det.

I helgen är jag ledig och kommer tillbringa mestadels av tiden i Krokom där det är tvådagars folkracetävling. Hoppas innerligt att Micke & Karolins skruvande med bilen gett bra resultat, kommer hålla alla tummar för dem i helgen.

Idag är jag på fruktansvärt dåligt humör, det är så illa att jag är arg för att jag är arg. Det dumma är att jag vet inte ens orsaken till varför. Det finns så mycket jag borde vara glad för,  börjat få jättebra resultat på jobbet, fina beröm m.m. Jaja, kanske jag piggnar till senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback