Rödhårig

Dagen blev bara bättre & bättre igår. Det var vekligen bra, med tanke på att jag var ett åskmoln när dagen började.
Efter jobbet gick jag på domus för att inhandla hårfärg. Snacka om att vela. Valet stod mellan brun hårfärg och ljusa slingor i ett & samma pack vs. Romantique red. Valet föll till slut på 2 förpackningar röd hårfärg(som rubriken redan avslöjat).

For vidare till Anette där Jenny redan var på plats. Jenny hjälpte till att färga mitt hår, sedan när all färg var ursköljd började Anette klippa. Mycket välbehövligt, håret var rysligt slitet. Jag är riktigt nöjd med resultatet. Det som stör lite grann just nu är att hårbotten är väldigt röd, men efter en tvätt borde det se normalt ut igen.

Ska jobba till 14.30 idag, numera känns det så ovanligt när man har morgonpass(började 8 idag), jag har vant mig med att sällan börja för kl 12. Så det var verkligen en pina att kliva upp idag. Får väl vila lite senare idag.


___________________________________________ _____________________________________________

Ja, här kommer lite bilder

"Före"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du blev jättefin i håret! Du är så vacker <3

Kramar

2008-07-11 @ 16:40:21
URL: http://garper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback