Sol blev det =)

Igår var en helt underbar dag.
Dagen började med en välbehövd sovmorgon. Följdes av promenad med Jenny till Lillsjön. Där satt vi & sola och fick beskåda en komisk "scen" i form av en naken liten grabb på kanske 2 år som ställde sig 1,5 meter med rumpan vänd mot oss och "la av en kabel" så att säga =). Mamman upptäckte spektaklet och tog grabben åt sidan där han forsatte sina naturbehov ståendes. När det var dags för torkning sprattla han ur mammans grepp med frasen:"-Nääääj, jag är inte klar än", varpå han sprang runt i cirklar & ordet som börjar på b flög åt lite olika håll. Kanske inte låter så najs, men det var ändå underhållning på hög nivå... hahaha.



Sen gick vi hem, mina fötter var måttligt onda. Flipflops...vad tänkte jag på?

Jocke har sedan nån vecka pratat om att bjuda mig på ätbar överraskning, igår var det dags.
Jag blev ombedd att duka ute på bordet på uteplatsen.
Efter en stund dök han upp med en mycket smarrig smörgåstårta från Tages. Det var väldigt mumma, följdes sedan av god glass.



 

Sedan lite vila å titt på vänneravsnitt. Brukar ibland känna dåligt samvete att man är inne när solen skiner ute, men jag tyckte det var välförtjänt efter att varit ute hela dagen.

På kvällen blev det kubbspel tillsammans med Jenny,Karolin & Micke. Zandra kom oxå förbi efter hon hade slutat jobba.
Riktigt lajban.

   

Sen kika jag på "favvoprogrammet just nu" Project Runway, sedan var det god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback