Mellanhand

Många stunder när man jobbar där jag gör får man känslan av att man inte är en värdig eller riktig person.
Dom lyssnar inte, avbryter, tackar inte, kan slänga ur sig världens krångligaste namn på en sekund och förvänta sig att man ska hitta det lika fort... skulle man då fråga om stavning skulle det följas av en ljudlig suck från kunden. Sedan får man höra diverse "brus" som oftast är i form av: barnskrik,fest/krog,tv med hög volym,radio, någon annan kunden pratar samtidigt med tex.
Hade jag inte tinnitus innan jag började här så kan jag lova att jag fått det till nu.

Tror kunder att jag är en robot? Åtminstone någon man inte behöver bry sig om. Det är ju bara en telefonröst som kostar en massa pengar (beror sig ju visserligen vad man jämför med).
Vissa brukar börja presentera sig men "kommer på sig själv" att det är ju bara nummerbyrån dom pratar med, spelar det någon roll lr? Vart jag än ringer presenterar jag mig med namn. Tillhör inte det allmänt hyfs?

Slutsatsen är att jag är en mellanhand, det är först efter att jag kopplat fram som det riktiga samtalet börjar. Jag hjälper dom bara komma vidare.

Jag vet inte hur länge jag orkar vara mellanhand.....


Kommentarer
Postat av: Maddis

Hej! Vi skulle cykla till til lövsjön men det blåste för mycket så det blev inte att vi fortsatte hela vägen =) Jag tycker att du gör ett bra jobb Emelie, det är tyvärr ett för ofta ouppskattat jobb! Ni sitter ändå där för deras skull! Kämpa på vännen! Ja, det är skönt att det är lugnare nu =) kramar

2008-06-27 @ 18:34:03
URL: http://garper.blogg.se/
Postat av: Elin Erikssonskan.

Hej!

Jo försöker uppdatera lite titt som tätt.

Jo vi får frösöka med det..!

kramar

2008-06-27 @ 19:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback