Det är skillnad på folk och folk OCH DRAGSTER =)

Komiskt när man för en gångs skull är ledig och kan ligga å sova hur länge man vill, ja.. då vaknar man 07.30 och kan inte somna om. Efter frukost gick jag och Emma en Lugnviksrunda i det fina vädret. Det har varit en hurtig vecka, vi gick även i söndags,tisdags och onsdag.
Sen shopping på systemet, lite vila och packning. Både jag och Emma var lite slapp efter prommisen och satte oss i soffan å drack vin. Senare dök Zandra upp. Vi satt ner och diskutera, och jag gjorde ett konstaterande (minns inte riktigt vad det handla om) "Det är skillnad på folk och folk" mitt i det upptäckte Zandra en påse Super sura Dragster och utbrast: "OCH DRAGSTER". Hon blev så salig och nostalgisk av upptäckten, men just i sammanhanget blev det lite komiskt, ibland kan så lite roa så mycket =)
Märit dök oxå upp efter att spenderat dagen i Bydalen. Vi duscha & fixa oss iordning, Emma fick än en gång ta rollen som frisör... med mycket lyckat resultat. Vi gjorde en pizza i ugnen som var uppäten i ett nafs. Mumsigt.


     


image156


                                                                                        Fräsiga Emma

image158

                                                                                Snygga Zandra


image159
                                                                                Fina Märit


image157
                                                                             och jag


Fredrik dök upp någongång efter kl 19 och eskorterade oss ut på Frösön till Elin & Martins inflyttningsfest.
Vi anlände samtidigt som Karolin & Micke. Lägenheten var väldigt mysig och rymlig, skönt för dom att slippa trängas i en etta.
Det var många trevliga människor på plats och det var en riktigt lyckad fest. Bortsett från att någon drack lite väl mycket (någon=jag). Men jag gjorde inget dumt, men det finns några små minnesluckor från kvällen.
Senare drog vi vidare till Emma, Märit & Zandra gick på krogen... men jag och Emma var lite slitna. Emil, Anna och Mattias dök upp en sväng.

Idag hittade jag ungefär 200 bilder i kameran, det var nog inte jag som var fotograf mestadels... precis som på 70-talsfesten hade Micke tagit den rollen =) Tacksam för det, bortsett från vissa filmer, tex en där Micke krävde att jag skulle sjunga och massa galna kort. Bäst var ju filmen när han sa: -"Emelie du kommer ha minneslyckor imorgon" Mitt svar: -"In your dreams kanske men inte i min" =) 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback