Schlagerafton

Igårkväll öppnades Emmas hem för schlagerkväll. Först var det jag, Emma & Jenny som "mingla runt" och drack lite vin. Till toner av melodifestivalsfinalisterna ur playstation ladda vi upp inför finalen. Strax innan finalen började droppa oxå Märit, Johanna & Zandra in.



image165

image166

Tävlingen var bra, och som väntat vann Charlotte Perrelli med Hero till våran glädje med en segerdans.
Jenny hade varit fyndig och gjort ett schlagerquiz...... å jag vann =)

Efter tävlingen spela vi lite Så det kan låta, ingen vann för vi orka aldrig spela klart =)

Sen hem och lite zzzzz, sen upp och började jobba vid kvart i nio. 

Tidigare i veckan blev det lite Gocart med Karolin, Micke & Jocke. Det va skoj förstås, och på prispallen såg det ut så här:


image167


 Kvällen avlsutades med 2 rundor Alias hemma hos Micke. Mycket trevligt.

Till veckan väntar måndag framtill onsdag jobb, sen hemvänder jag till Föllinge. Långfredagen spenderas nog på isen i Raftälven i samband med pimpeltävlingen, får se om jag deltar eller bara kikar på. Lördag... påskafton väntar det traditionsenligt dans i Laxsjö. Däremellan qualitytime/påskmys med familjen. Sen är det jobb som väntar påskdagen-torsdag.

Tack å hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback