Fråga vad som helst?

Igår var jag & Zandra på Fresk å Rusta för att kika på tapeter, rena djungeln kan man lugnt säga..... finns hur många varianter som helst, jättemånga snygga och en hel del gräsliga oxå =)
Sen kika vi lite på tv'ar på elgiganten, man blir ju riktigt sugen på att slå till på en.
Sen satt jag vid datan å fixa lite i windows movie maker, hur bra program som helst. Har gjort "filmer" om nyårsafton,70-talsfesten,vemdalsforum, påsken m.m. Blir kul att visa upp för dom som är med.

Idag har jag lyckats komma iväg på två längre promenader, en själv längs sjön och sedan en runt Frösöberget med syrran. Just nu känner jag mig lite extra peppad i träningen och äta rätt. Har totalt gått ner 8,5 kg sen mitten av januari, jag har tagit det hela i lugn takt... för jag tänker långsiktigt. Visst kan man gå ner massvis på några veckor om man typ lever på buljong/pulverdryck etc... men hur lätt är det inte att gå upp allt igen då när man återgår till vanlig mat.

Jobbar nattpass... roligt när vi får lite udda förfrågningar. Dom blandar ihop företaget vars reklam säger att man kan sms:a och fråga om vad som helst. Många lyckas ringa oss istället. Hade nyligen en herre som fråga vad han skulle äta till lunch imorgon, självklart ska man vara proffsig och hjälpa till. Jag sa att det beror sig ju på om han tänkte äta ute eller laga till nåt själv, och förstås vad han tycker om. Han ville laga själv, det första jag kom på var kycklingsallad och föreslog det... han tyckte det var ett bra tips. Sa sedan:-Så ni kan verkligen svara på vad som helst, som reklamen säger. Jag sa att det är ett annat företag som marknadsför sig så och att det då är en smstjänst, men att vi själklart kan hjälpa till här oxå. 

Igår fråga en liten kille vem som är på 500-lappen. =)

Får se vad kvällen har att bjuda på beträffande udda frågor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback