Nattuggla

Inatt la jag mig knappt för att sova över huvudtaget, med knappt två timmar sömn i bagaget sitter jag nu på jobbet och tar samtal som vanligt.
Jag har burit så mycket funderingar inom, och nu kände jag att jag behövde respons och stämma av med honom. Det resulterade i ett mycket givande samtal, det var ärligt,rakt,nödvändigt och gav många svar på mina funderingar. Det innehöll tårar av ilska, tårar av glädje. Samtalet började kring halv två på natten, vid halv sex på morgonen var alla tankar utsläppta. Jag visste knappt vad jag kände/ville innan vi pratade, jag var bara så oerhört påverkad av den gångna helgen. Man brukar prata om själsfränder, jag vet med all sannolikhet att jag har en. Jag visste det redan innan samtalet, men nu är jag säkrare än någonsin. Dock har vi ingen framtid inom den närmsta framtiden, kanske vi aldrig kommer ha det. Men vi vill inte vara utan den starka vänskap vi lyckats bibehålla efter alla turer vi haft.

Man mår inte bra av att leva i ovisshet, därför är det i de allra flesta fallen det bästa man kan göra att vara ärlig och berätta hur man känner/tänker. Självklart kan man bli ledsen/sårad etc. Men än klump kommer lossna från bröstkorgen, och det underlättar kampen att gå vidare.

Idag åker jag till Föllinge för att träffa familj och städa upp i mitt rum där. Maddis & Ida ska åka med, härligt me lite sällskap.

By the way... jag fick dom semesterveckorna jag önskat. Alltså ledig mellan 21/7-3/8 =). Hoppas vi drar iväg nånstans då.

Ha en skön helg

Kommentarer
Postat av: Zandra

Yeah =) Du fick semestern va härligt!!! Helt klart blir det semester för oss! Kram Trevlig helg!

2008-05-16 @ 15:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback