Ring Ring

Så har dagen varit i dubbel bemärkelse. Fick taxiskjuts hem inatt =) Lite fånigt med tanke på att jag har kanske 300 meter hem.. men trevligt ändå när Jocke kör. När jag kom hem var jag alldeles för "hög" på kaffe o cola light, så jag passade på att sluka de två sista Vänneravsnitten första säsongenboxen. Har aldrig följt Vänner-serien, men beslutat att jag ska sluka den helt och hållet. Man fastna direkt... =)
Så kring 04.00 blev det natti natt för mig. Vid åtta på morgonen plingar Emma på dörren för hon behövde ett papper jag skrivit ut... jag var ganska groggy då. Somna om en sväng.. sen kom Emma tebax vid 10. Hon börja kolla på Desperate Housewives-avsnitt som jag spelat in. Hade tänkt passa på att sussa då eftersom jag inte sovit så mycket... och inte följer serien... men det var på tok för spännande så jag var oxå "tvungen" att kika. 3 avsnitt senare ringde pappa... visste inte att han var i stan.. han ville gärna kika förbi hos mig. Jättenajs att träffas, sen pös han på stan för att han skulle shoppa kläder... lät så roligt när han sa det.. inte direkt hans huvudintresse... sker max en gång per år =) å då brukar mamma tvinga in han typ.
Telefonen gick varm mest hela dagen.. däremellan tvättade jag diskade... hade diverse besök.
Pappa kom tebax å visade sina fynd från Dressman... helt amazing... för 1200:- fick han: 1 jacka(superfräsig), 3 piketröjor, 3 T-shirts, 2 jeans och 3 trepack strumpor!!!! Som tjej är det i princip omöjligt att få så mycket kläder för den pengen... orättvist.
Jenny kom förbi en sväng å vi satt ute i solen å mådde gott.
Sen blev det plötsligt brådis att hinna hämta tvätten, laga middag å duscha/fixa sig iordning på en halvtimme... men det gick. Sen iväg på jobbet. Där det har ringt konstant hela kvällen. Nu är det dags att gå hem...klockan är tio i tre på natten.. om några få timmar ska jag upp... fara till Torvalla.. hämta Zandra för att sedan skjutsa henne till till flyget.. Hoppas jag inte försover mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback