Strålande helg

I fredags va jag först en sväng till Sandviken och tillsammans med Jocke städade danshallen och dassen. Sen hem och tvätta, Karolin kom förbi på besök. Sen åkte vi iväg till Multihallen för att köra lite Gocart. Först rejsa jag,Jenny,Zandra & Jocke, o sen Karolin,Honken & Fredrik.

Resultatet av våra snabbaste tider 

image240

Att komma trea ser jag som en stark utveckling för mig på Gokart =)
Snart kanske jag är snabbast... =) hade en snabbast tid på 19.44.

Efter det drog vi till Olearys för att käka å dricka gott på After Worken. Karolin for hem och Maddis kom å gjorde oss sällskap.
Mumsigt god mat.

   

Sen gick vi hem till mig och satt på min uteplats och pratta om ditt & datt.
     

Sen blev det kyligt ute, så jag snabbstäda så vi kunde va i mitt vardagsrum där vi kika på Så ska det låta.
Lite senare dök även Emil och Björn upp, och Jockes jamtlikollega Sofie.
Vi spelade (som vanligt) Med vilda gester vet inte vem som vann, dom flesta var nog lite väl på lyset så att säga =) Men kul hade vi.
     

___________________________________________________

Lördagen bestod av att jobba en sväng, väl hemma kom Emil & Jenny förbi och vi kika på kort från förr. Sen blev vi hungriga och åkte taxi med Jocke till Spader Dam å käka pizza.
Sen kom Zandra & Lulle dit och vi for till multihallen för ännu en Gocart =) Förbättrade min tid till 18.65.

Tack för en najs helg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback