Halloween

Fredagen inleddes tillsammans med Jenny på stan. Vi hade en del ärenden att ta itu med... sen for vi till Willys och Ica blåcenter ihopp om att hitta pumpor.... dessvärre var dem slut... ringde å checka me Konsum Frösön och Ica Valla.

Kring 15 åkte vi ut till Emmas lägenhet i Valla, skulle avlasta Emma lite me städning och "pyntning". Vi feja runt i lägenheten för att sedan börja fixa--- eller ska man kanske säga spöka till oss.
Vi var 6 personer som trängdes i badrummet för sminkning(jag,Jenny,Emma,Ida,Mickan & Marie)... vi såg ganska roliga/hemska ut när vi va klar.

Låter bilderna tala för sig själv:


Jag som ryslig häxa =)


Å en till häxa "som man helst inte ville se djupt in i ögonen"



3 spökflickor


En "tjejdjävul"


Lite blandade häxor, djävular, Dracula mfl.

    
    
    

Kring halv två fixa jag fram en taxi.
Naivt av mig att tro att vi skulle hinna till krogen..haha... men jag va ganska trött vid det laget.
Emil mådde inte så jättebra, så Jenny sällskapade han hem till hans port. Under den tiden(knappt 5 min) hade Jenny sagt att jag inte fick somna, eftersom hon hade alla sina saker hemma hos mig. Dessvärre så somna jag på den korta stunden. Så Jenny(fortfarande klädd som häxa) stod och banka på mitt hus en bra stund... men jag sov som en stock. Som tur var hade hon sin hemnyckel i fickan, för det var ju inte precis varmt ute(minus 7 grader iförd strumpbyxa). En taxi körde hem henne.

Dagen därpå hade jag ganska dåligt samvete. Så efter att jag & Emil lunchat å hämtat våra saker,min bil mm så åkte jag hem till Jenny(som blivit sjuk på kuppen)...och levererade förutom hennes saker också ett "Förlåt att jag somna-kort" tillsammans med en påse läkerol Giants och en trisslott, det piggade nog upp =) 

Resten av lördagen var ganska lugn, hjälpte Jocke att börja städa ur hans gamla lägenhet och flytta grejer till den nya. Sedan fick jag skjuts hem och spenderade kvällen tillsammans med Tv'n.

Idag har jag jobbat en sväng...... å blir troligen en lugn kväll. Dags att börja packa lite smått och ladda upp för kommande storhelg-Dansforum =)

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack Emelie, det känns helt underbart! Hoppas du trivs bra på nya jobbet! Vi ses absolut i Vemdalen till helgen. :) Kramar

2008-11-03 @ 18:41:13
URL: http://erusur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback