Lyckad kväll!

Vaknade på fredagsmorgonen utan röst och igentäppt hals/näsa. Yippie... nä inte direkt. Ringde och sjukanmälde mig.

Lyckades kurera mig ganska bra under dagen.
Vid halv sex gick jag,Jenny & Emma till G3 där Lulle,Fredrik, Kristin, Magnus, Boije, Zandra & Tomas redan satt.
De andra åt stadig middag medan vi delade på tapas.

  
 

Efter vi ätit och dryckit klart begav vi oss till Bowlinghallen för spel. Micke & Karolin joina oss där. Johan dök upp som en överraskning oxå, så han hann vara med och spela med oss =)
Jag började otroligt bra, strike,spärr,strike,spärr,spärr.... aldrig någonsin börjat så starkt. Sen bröts sviten.... och det gick bara sämre och sämre... hm.. kan det bero på att alkoholintaget ökade?
Iaf vann jag första serien, och Kristin blev tvåa. Kändes bra att vi såg till att damerna minsann inte är sämre än killarna(Fredrik,Boije & Johan).

   


När vi bowlat klart åkte vi till min lägenhet och dumpa bagage och hämtade upp min, Jennys & Emmas alkohol.
Sedan hade vi några roliga timmar hos Fredrik med Singstar, skratt och gott sällskap.

   
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback