snart...Snart..SNART!

 Igår hände inte mycket, var rejält seg. Lyckades börja skriva en packlista och lägga fram lite kläder.
En promenad med Emma i Valla va härligt i duggandet av regn.

På kvällen blev det Bondrullen Quantum of Solace tillsammans med Jocke,syrran & Marcus.
Vi va alla en aning seg, men mina ögon var stora som apelsiner... mycket action och spänning.. Bond-fan som jag är blinkade jag knappt för att den var så bra.
Efteråt tog jag med syrrans resväska hem för att börja packa..... idag slog det mig att snart bär det av.

Zandra kika förbi mitt på dan, vi drog upp till Lillänge och länsa systembolaget.... haha inte riktigt.. men kändes nästan så. Gick nästan på en tusing var... för min del blev det fördelat på en bag-in-box, en absolut päron. En platta x-cider i blandade smaker + några cider till av annan sort. Tror det ska räcka(kanske t.o.m bli över)... annars har jag vin i kylen sen helgen som va, lite jäger och absolut citron. Så nu är man laddad. Men jag ska självklart hålla god profil.

Sen åkte jag till Jocke å vi lasta min bil full med hans flyttsaker, och frakta till hans nya lya. Roligt att kunna hjälpa till.

Nu sitter jag på jobbet... höll nästan på att gå vilse.. låter knasigt men vår avdelning har flyttat en våning ner, och jag som inte jobbat på ett tag missade nästan att ta våning två istället för tre.

Imorgon blir en rejäl "fixa-och-packa-in-i-det-sista"-dag, ska även färga håret,tvätta och förhoppningsvis blir det tid över till lite städ oxå. Dvd'n ska ställas in på timer för inspelning av diverse program jag kommer missa.

Ja, snart bär det av. Efter kl 22 ikväll har jag inget mer pass denna vecka =)... rena semestern.

Ha det så bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Maddis

Tack gumman!! Hur är det med dig?? Hoppas att i får det kalasbra i helgen!! kramar

2008-11-05 @ 13:54:30
URL: http://garper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback