Ikväll vankas fest =)

Ikväll är det dags för första festen tillsammans med mina nya kollegor.
Först blir det buffé på bowlinghallen, och när vi är mätta & belåtna ska det bowlas.
Vart vi sedan drar är ännu okänt, men gissar på fest hemma hos någon för att sedan dra vidare mot nån krog.
Känner mig mycket förväntansfull, ska bli trevligt att lära känna kollegorna lite bättre i en annan miljö (man hinner ju inte snacka så mycket när man jobbar).
På Eniro fanns det typ aldrig tid för fest med kollegorna, det är ju alltid någon som måste jobba där.
En liten fest blev det under de knappt 2 åren som jag arbetade där.  Medans här är det dags redan efter en månad.

Igår blev det lite fest oxå.
Kvällen inleddes med att Jenny färga mitt hår(mörk brunt, istället för rött). Sedan kom min granne Daniel förbi och vi tre satt och chilla,drack och småtitta på TV.  Sedan blev det snabba ryck att få tag i en taxi  och ta sig hem till Anna Borglund som bor vid Edenbos, där Emil,Petrus och ett par(minns inte  namnen på dem) fanns. Tillsammans vandrade vi vidare till en lägenhet ungefär vid Parkskolan, tanken var att vi skulle "crasha" en fest där. Dessvärre visade det sig att festen där precis var över eftersom de skulle vidare ner på stan. -Ja, ja en promenad gjorde väl ingen skada, konstatera jag,Jenny & Anna. Vi joina festgänget ner mot stan, några gick direkt till krogen men vi andra hängde hemma hos mig en stund. Kul att träffa Niklas och hans tjej =). Sedan hängde vi på G3 en timme kanske, därefter lite kebab och sedan somnade jag gott.

Idag har man förstås varit lite seg,  fickinte mycket gjort innan jag tog bilen och for till jobbet(arbetar 14-18, festen börjar 19).

Oh yeah, om en halvtimme slutar jag. Hoppas på en lattjokväll.

Ha en trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback