Om en vecka väntar höstforum =)

Ja, om en vecka sitter man inte här precis.
Vi har troligen redan gått in på området och börjat "svänga våra lurviga"(skönt uttryck).
Vi blir förutom mig själv: Emma,Jenny,Zandra,Tomas,Lulle,Fredrik,Boije,Marcus & Emil. Kommer blir hur kul som helst, längtar starkt till partyhelgen börjar på allvar.

Imorgon blir det oxå fest. I traditionell Halloweenanda. Självklart kommer alla vara utklädda, å vi kommer säkert knappt känna igen varandra =) Ska bli kul att se hur alla ser ut, de flesta har varit mycket hemlighetsfulla över sina maskeradköp och outfits. Sist jag räknade fick jag det btill att det kommer 15 personer. Att det ska fotas mycket imorgon är ingen underdrift, ska se till att kameran är fullladdad och redo att användas.

Sedan i måndagskväll har jag varit ledig(eller varit utan pass är väl lite mer korrekt)... nästa pass har jag på söndag....4 timmar så det räknas knappt. Det har varit skönt att vara långledig... på Eniro hade man i princip aldrig veckor som liknat den här. Fast jag hade nog behövt mer timmar.... överlag har jag inte haft många timmar i oktober... nästa lön kommer svida har jag på känn.

Idag har jag städat lite, tvättat, lunchat me Jocke, varit å shoppat halloweenpynt o skor me Jenny.

Ooooo.. längtar som fasen till vi far till Skalet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback