"Roland lånar Ronalds rånarluva"

Pröva att säga det fort några gånger när du har lite alkohol i kroppen, inte så lätt, men fruktansvärt roligt fick vi erfara natten mot lördag =)

I fredags efter jobbet hämtade Johanna upp mig och vi for ut på Tages och avnjöt lunch i form av fläskfilé, klyftpotatis och bea. Jättetrevligt att umgås med Johanna lite eftersom det blir så sällan numera eftersom hon jobbar i Norge. Efteråt hängde vi lite i min lya, Zandra dök upp en sväng efter jobbet och Jenny dök också upp efter en stund. Tillsammans gick vi till solariet vid bion, tog adjö av Zandra och hoppade in i varsitt bås.
Senare fixa vi till oss lite, jag och Jenny drack lite vin och Johanna satt vid datan å lattja.
Kring halv åtta kom Maddis förbi och tillsammans åkte vi i Johannas bil till Lugnvik hem till Karro & Micke.
Elin anlände samtidigt som oss, så vi var ett ganska stort gäng som plinga på.
Micke hade varit duktig som hittat och köpt ett asroligt sällskapsspel: Cranium. Hur roligt som helst, rekommenderas varmt till samtliga.

Man skulle kunna beskriva det som en blandning av: Med vilda gester, pitchonary, Så det kan låta, TP, Skissa och gissa mfl. Helt i min smak, och nog blev det många härliga skratt. Karros tackling och Mickes Ferdinand var härliga =) . Först var vi Johanna,jag,Jenny,Maddis,Elin, Karro & Micke. Hade varit jättekul om Martin, Zandra & Tomas hade varit med när vi var så många, vi alla saknade er och vet varför ni inte kunde komma, det kommer flera tillfällen för spel och nöjen =) Senare åkte Johanna och ännu lite senare for Elin. 


   


Emil joina oss kring halv elva tror jag. Senare tacka vi för oss och jag,emil,maddis & jenny åkte taxi med Jocke vidare till G3.
Vi hann väl vara där en timme kanske, mycket folk... en del sluskfolk (värsta sortens). Efter krogstängning åt vi lite kebab.
Sedan blev det efterfest i form av pokerspel, alkohol, skratt och Niklas rånarluva. 

Somna runt åtta på lördagsmorgonen(blev 26 timmar som vaken), å 12 va man uppe på benen igen.
Lördag blev en slödag, liksom söndag.
Igår blev det en del städning och tvätt.


Till helgen blir det hembesök, från fredag till söndag är det Föllinge som gäller =)




 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej och tack gumman! Jag längtar efter att få komma igång att jobba nu! :) Hur är det med dig?

Kramar

2008-10-18 @ 17:43:49
URL: http://garper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback