Bmw-ägare

Japp, nu är köpet igenom.
Lämnade ifrån mig "Black Pearl" igår till brorsan som skulle hjälpa mig med försäljningen.
Vi rök ihop ganska ordentligt. Dels tyckte han att jag var sen å klaga på att jag borde kommit tidigare och tänkt på att tanka.
Precis när jag lagt över alla mina grejer från Nissan i Bmw'n upptäcker han plötsligt att det är inge luft i bakdäcket på högersidan av Nissan. Han skällde och fråga hur länge jag kört så, jag var ett stort frågetecken... nog hade bilen gått lite ryckigt, men tänkte att det troligen berodde på att tanken i princip va slut.
21.50 infann vi oss på OK/Q8 i Lugnvik för att pumpa däck, då vi gör upptäckten att det är punka(!). I raseri börjar vi byta däck alldeles utanför entren. Sen tillslut kom jag hem nån gång.

Nissan lades ut på blocket  igår, å tittar man riktigt noga kan man faktiskt se att det redan då jag fota bilen igår nere vid Jamtli var punka på bakdäcket (haha, det var denna bild som användes i annonsen)




Jag(liksom många andra) trodde att det var meningslöst att sälja Micran, att man kunde ju inte få något för den.
Hör & Häpna när jag nu berättar att den såldes i eftermiddags... för 3000 kr(!).
Å det fortsatte ringa folk som var intresserad.... totalt 11 spekulanter hann ringa under det dygn som den låg ute på Blocket.
Bästa bilaffär jag någonsin gjort, bmw'n blev ju 3000:- billigare tack vare försäljningen av Micran...
Undrar vad mormor hade tyckt...bilen tjänade henne troget många år innan hon dog. Sen tog jag över den.
Nu har den lämnat släkten.

Har varit ute och brummat en sväng ikväll.... man mår som en drottning bakom ratten =)



Kommentarer
Postat av: Zandra

Ett stort grattis till de nya bilköpet! ta det lugnt och kör försiktigt ute på bilvägarna=) Kram

2008-09-04 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback