Skönt med helg, synd att den är över.

I torsdags gjorde jag sista arbetsdagen för den här veckan.
På fredagsförmiddagen for jag,Karro,Marcus & Jocke till Föllinge för att ta ett sista farväl av farfar.
På begravning fanns bara dem som stod hon honom närmast. Min familj, mina farbröder med familj, faster med familj och farmor förstås. Det var ett svårt farväl, jag tror inte ett öga var torrt på någon. Särskilt för farmor är det en svår förlust, och att ta farväl till sin livskamrat efter så många år(över 51 år som gifta).


Efter begravningsakten åt vi buffé i kyrkan. Sedan for vi vidare till stan, Jocke skulle jobba kväll.

Karolin & Micke var sugna att hitta på nåt, jag var öppen för förslag. Blev en spontankväll med lite vin, musik men framförallt sällskapsspel =).

   
 

Efter några olika spel (Alias,Så det kan låta, Guitar Hero och Wii-bowling) så skulle Micke & Karro till Furuparken och hämta Marie. Jag & Jenny blev avsläppta hos mig där vi lämna våra vinboxar och styrde stegen vidare mot G3. Ganska trevligt där förutom en "tafskille". Sedan gick jag själv vidare till kebabbaren och tog med mat hem, där jag såsmåningom somnade fullt påklädd, med både data och tv på. Vaknade kring 6 på morgonen och rätta till lite saker. Sedan sov jag framtill kl tre på eftermiddagen.
Ringde Jocke och vi bestämde oss för att käka mat från Asia Wok hemma hos honom. Sedan blev det en lugn hemmakväll med tv och film.

Idag har mest handlat om att tvätta, storhandlat på Willys och börja planera kommande vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback