Ny på jobbet

I fredags efter mina sista timmar på Aditro, lämna jag mina Aditrogrejer o for till Undersåker. Känslan att gå ut därifrån kändes ofattbar, nu vantrivdes jag inte fruktansvärt på Aditro... inte om man jämför när jag sluta Eniro... där hade jag verkligen kört mig själv i botten. Men bra kändes det.

När jag kom till Undersåker såg jag att Johan va hemma hos Räkan. Lämna mina grejer i Johans lägenhet o gick sedan dit. Blev bjuden på några öl o satt o lyssna på Johan,Räkan o en till som diskutera diverse roliga saker.
Dagen därpå for vi till Järpen o käka frukost i Johanna o Robins hus. Sen for Johan o Robin iväg o jag hjälpte Johanna att röja o plocka upp saker i köket. Sen pös vi till Åre en sväng, shoppa på Veromoda... sen köpte vi med en del mat från MAX. Johan o Robin fixa med kaklet i köket. På kvällen körde vi lite Singstar i Järpen.
På söndag skjutsade jag Johan o hans pappa till flyget. På fredag kommer de tillbaks.

I måndags började jag  min utbildning på Försäkringskassan. Första dagen handlade mycket om information o att få studiematerial, och många papper som skulle fyllas i. På eftermiddagen blev vi uppdelad i 2 grupper med ca 15 i varje. Jag hamna i grupp 1 o vi hitter i en sal som heter Puben (komiskt namn =) ).

Igår(tisdag) fortsatte vi få papper o uppgifter att göra. Igår besikta jag dessutom bilen tidigt på morgonen.... det gick inte bra, blir ombesktning =(. Besökte även Aditro en sväng för underskrift av min uppsägning. På kvällen lirades innebandy i Krokom, det liva upp stämningen =)

Idag har vi fått ännu mer info på jobbet. Idag fick vi även se under en halvtimme hur handläggarna jobbar, alltså det jobb vi kommer utföra sen. Intressant! Ser förstås rörigt nu när man inte förstår/kan allt, men sen när man gör det kommer det kännas kalasbra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emelie... lägg upp en bild på tattueringen!

Jag dör av väntan :D PUSS

2009-04-02 @ 14:22:03
URL: http://garper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback