På begäran =)

  Fasen vad snorig jag var igen när jag vakna imorse. Övervägde om jag skulle klara av att vara på utbildning, det är ganska ansträngande att sitta o snora... man överanstränger sig liksom. Men eftersom jag inte vill missa utbildning så tvinga jag mig iväg. Vi hade tur som fick "sluta vid 14 idag, vi har fått läxa... alternativet hade varit att sitta kvar o göra uppgiften. För mig passade det som handen i handsken.

En del har redan sett tatueringen "live", men nu har jag fått bilder skickade från tatuerarens tjej som dokumentera när den gjordes... o även lyckats fota själv sen när den inte var så röd.

   




Jag är väldigt nöjd, den har ingen särskild betydelse, jag föll för motivet helt enkelt

Igår damp deklarationen upp, blir bättre än förra året... då fick jag typ betala kring 800. Den här gången får jag tillbaka ett lågt fyrsiffrigt belopp =). Alltid kul med tillskott i kassan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin, den passar dig verkligen

PUSS

2009-04-03 @ 14:13:36
URL: http://garper.blogg.se/
Postat av: Erikssonskan

Lutar åt att jag ska beställa ett par

2009-04-03 @ 21:09:10
URL: http://erikssonskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback