Diverse träningsvärk

Den här veckan har jag själv valt att lägga fokus på träning.
Veckan inleddes med Body Pump+Spinning. In i halva BodyPumpen trodde jag att jag skulle tuppa av, skakade som ett löv, jag hade lagt på för mycket.. trots att jag tyckte att jag typ inte lagt på någe alls.
Jag var rejält slut efteråt, men kunde ändå känna ett välbefinnande inombords.
Tisdagen var jag nära att "banga" o strunta i träning, men gick ändå på 75 minuters spinning.
Onsdag blev det en ridtur i Bällsta tillsammans med Lina(brorsans flickvän).
Fick rida på en riktigt snäll o go häst som heter Sweet (passande namn). Länge sen man red, men tekniken o balansen var förvånadsvärt bra. Jättekul att få trava o galoppera igen =)


Idag känns det på diverse ställen av kroppen att man tränat en del de senaste dagarna. Försöker stretcha så gott det går, men det känns en del iallafall.

Idag kommer Johan hem efter 12 dagars arbete i Kristiansand. Dock inte arbete hela tiden, tisdag o onsdag stannade han hemma sjuk för magsjuka. Förhoppningen är att han är helt frisk o kry nu =).
Vi kommer tillbringa helgen i Undersåker, känns bra... hörde av en gammal gymnasiekompis att det är som en liten festival/fest i Undersåker i helgen som hon skulle på... troligen går även vi på det.

Känns så skönt med fredag =). Sitter på jobbet o lyssnar på Rix, solen tittar fram utanför.
Hoppas alla får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback