Hösten nalkas

På fredagskvällen hämta jag o Johanna upp Johan & Kalle på flygplatsen.
De var klädda i shorts o t-shirt, stark kontrast mot vi som pälsat på oss i dubbla jackor o handskar m.m.
Blev en lugn kväll i Undersåker.

Lördagen var vi ute i solen o njöt, soligt... men lite kallt var det.
På kvällen samlades Johans familj, jag o Hanna i Johans lägenhet för att frossa lite i räkor. Smarrigt!
Sen åkte föräldrarna o vi tog o hade lite fest. Jag, Johanna o Hanna lira massa låtar på Rockband o Metallica guitar hero(Johanna på gitarr, jag på bas o Hanna på sång) Killarna ville såsmåningom oxå va med.

   

Sen drog vi vidare på fest. Massa fina bilar, 3 liveband o fullt me folk.

På söndag regnade det mest hela tiden, så bestämde att ha film/tv-spelsdag.

Måndag pyste jag iväg tidigt till jobbet med Årependeln. På kvällen blev det spinning o Frösörunda med syrran.

Igår blev det trampmaskin o bodypump.

Idag var det så härligt väder, blev Frösöpromenad me syrran igen.

Känner alltmer nu hur hösten smyger sig på. På vissa träd syns det, men framförallt på luften när man cyklar till jobbet kring halv sju. Idag berätta en kollega hur hon varit tvungen att skrapa rutan på bilen innan hon for till jobbet.
Känns trist att sommaren bara sprang iväg, nog för att man gjort mycket kul med vännerna... men vädret har ju inte varit särskilt roligt.
Därför känns det såklart extra skönt att snart få besöka varmare breddgrader =).
Nu är det inte jättelänge kvar...... har redan börjat lite smått med packningslista o en att-göra-lista. Ja, jag är mycket för listor =)

Nu väntar bädden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback