Det var en gång en Nissan Micra....

...som först tjänade min mormor troget i många år, sedan blev det jag som fick ratta den från våren 2007 till hösten 2008.
My very first car...... den va riktigt rolig. I höstas såldes den till någon i Stugun som skulle använda den som övningskörningsbil för sin son. Sedan dess har jag inte sett röken av den......... tills igår.
Jag var på väg hem från jobbet, på väg ner för Tullgatan kom den o körde. Kände igen den direkt, den kördes av en äldre dam. Kändes lite vemodigt att se den igen, särskilt med tanke på att det står en ickekörduglig Bmw i mitt garage som inte tar mig någonstans.

Igårkväll drog jag o träna lite, ett spinningpass... riktigt härligt. Bortsett från de hemska sadlarna, då står man ju så fort man får läge, vilket visserligen är ganska bra.
Sen blev det middag i form av bacongryta. Kvällen avslutades med ett videosamtal med Johan.

Ikväll väntar vattengympa.

Kommentarer
Postat av: Erikssonskan

Tack, behövde verkligen höra det! är du ledig på lördag dag? kramar

2009-02-17 @ 13:23:28
URL: http://erikssosnkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja du. Jag har aldrig tidigare blött näsblod så det var en förstagångsupplevelse. Men men nu har jag ju gjort det. Ja du ska se vilka små sötisar vi har här. Dom vill verkligen hjälpa till med exakt allt! kramar

2009-02-17 @ 16:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback